Controlling i Rachunkowość Zarządcza 6/2018

CiRZ_06_2018.jpg

Obsługa klienta – wskaźniki i metody szyte na miarę

Oczywiste jest to, że do utrzymania się na bezwzględnym i bardzo konkurencyjnym rynku należy na bieżąco reagować na wszelkie zmiany w makro- i mikrootoczeniu, dostosowując produkt, ofertę, kształtując politykę cenową itp. Jednak niezależnie od poziomu innowacji i cen bez zapewnienia jak najefektywniejszej obsługi klienta oraz wdrożenia skutecznych technik sprzedażowych , możemy nie być w stanie pozyskać nowych, ani utrzymać obecnych klientów, którzy przecież posiadają wolny, nieograniczony dostęp do oferty naszej konkurencji. Tematem bieżącego numeru postanowiliśmy zatem uczynić szeroko rozumianą obsługę klienta w jej aspekcie jakościowym, kwestię pomiaru efektów obsługi, metod weryfikacji jakości akcji marketingowych i sprzedażowych, ale też szacownie wartości relacji z klientami. Nie zapominajmy, że obsługa klienta to praca Z KLIENTEM i DLA KLIENTA.

O czym jeszcze w numerze?

O kontraktach menedżerskich – w ujęciu prawnym, organizacyjnym i finansowym. O audycie wewnętrznym i tym, jak można poddać go niezależnej kontroli, aby zweryfikować skuteczność w różnych obszarach. O tym, jak wykrywać i reagować na marnotrawstwo w procesach finansowych i księgowych. Wreszcie o tym, dlaczego warto, a dlaczego nie warto przyspieszać zamknięcia miesiąca.

Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup pojedyncze wydanie

Spis treści

Archiwum

Polecamy