Szkolenia

Wydawnictwo Explanator oferuje dobrze zdefiniowane i zwarte formy szkoleniowe obejmujące swoją tematyką szeroko rozumiane zagadnienia finansowe i podatkowe. Wspomagamy praktykę zarządzania przedsiębiorstwem, przedstawiamy rozwiązania problemów zawodowych, tłumaczymy zawiłości prawa z różnych obszarów. Szczególną wagę przywiązujemy do kompetencji i praktycznych doświadczeń współpracujących z nami trenerów i wykładowców. Nasz zespół proponuje także szkolenia zamknięte – formy ściśle dopasowane do kultury organizacyjnej i potrzeb Państwa przedsiębiorstw. Aby stworzyć szkolenie idealnie dopasowane do profilu firmy współpracujemy ściśle ze zleceniodawcą – tak na etapie definiowania potrzeb, jak i oceny efektywności szkolenia. Poprzez nasze przywiązanie do praktycznego charakteru szkoleń dedykowanych wspomagamy realizację Państwa celów w zakresie rozwoju zawodowego kadr zarządzających i pracowników.

Blended learning Anna Zaporowska

Certyfikowany specjalista ds. ochrony środowiska

Certyfikowany specjalista ds. ochrony środowiska

Jeżeli chcecie Państwo podnieść kwalifikacje zawodowe w zakresie:

  • prowadzenia dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska
  • opracowywania programu ochrony środowiska i raportowania wykonania tego programu
  • planowania i czuwania nad wykorzystaniem funduszu ochrony środowiska
  • prowadzenia nadzoru i kontroli w zakresie przestrzegania przepisów
  • uczestniczenia w realizowaniu polityki proekologicznej przedsiębiorstwa
  • prognozowania zmian w środowisku związanych z działalnością człowieka

zapraszamy do udziału w certyfikowanym kursie na specjalistę ds. ochrony środowiska.

Proszę wybrać edycję szkolenia:

Warszawa, 14.11.2022

webinar Tomasz Diering

Cała prawda o rentowności

Cała prawda o rentowności

W biznesie chodzi o to, żeby osiągać zyski i pomnażać zainwestowany kapitał. W tym celu podejmujemy ryzyko, które często wymaga zaangażowania środków w określonej wysokości. Etapem finalnym wszelkich działań jest, a przynajmniej powinien być osiągnięty cel. Rentowność to wskaźnik pokazujący stosunek tego, co przedsiębiorca zainwestował w działalność, do tego, co uzyskał. Ale czy zawsze tak powinniśmy ją traktować?

Proszę wybrać edycję szkolenia:

webinar, 29.09.2022

webinar Tomasz Targosz

Jak utrzymać lojalność klienta?

Jak utrzymać lojalność klienta?

Pozyskanie nowego klienta jest o wiele droższe i płacimy za nie nie tylko pieniędzmi, ale i czasem, który moglibyśmy poświęcić na inne, bardziej zyskowne działania. Lojalny klient nie tylko nie zrezygnuje z naszych produktów/usług, ale także może cyklicznie wracać po nowe, jak również rekomendować naszą firmę innym. To najlepszy marketing! Jak zatem dbać o lojalność obecnych klientów, by pozostali z nami na lata?

Proszę wybrać edycję szkolenia:

webinar, 30.09.2022

webinar Tomasz Targosz

Słowa, które sprzedają

czyli jak używając odpowiedniego języka zwiększyć swoje szanse na sprzedaż

Słowa, które sprzedają

Słowa, których używamy w bezpośredniej lub telefonicznej rozmowie z klientem lub tworząc maile z ofertą to jedno z najważniejszych narzędzi sprzedawcy. Niewłaściwie dobrane i stosowane, mogą jednak zadziałać na niekorzyść handlowca. Podczas szkolenia pokażemy, jak możesz wzbogacić swój słowny oręż i za pomocą prostych zabiegów stylistycznych zwiększyć swoją szansę na sprzedaż.

Proszę wybrać edycję szkolenia:

webinar, 20.10.2022

Konferencja Zespół ekspertów

8. Forum Nowoczesnego Controllingu

Nowe perspektywy w controllingu na 2023. Kiedy wyzwania stają się szansą rozwoju

8. Forum Nowoczesnego Controllingu

Spróbujmy podejść do wyzwań jak do nowych możliwości i perspektyw rozwoju. Szalone? Nasi eksperci pokażą, że nie!

Wkraczając w kolejny, wymagający rok trzeba wiedzieć:

  • jakie są najbardziej aktualne zmiany związane z rozliczeniem rocznym oraz sprawozdaniem finansowym za 2022 r. w kontekście Polskiego Ładu 2.0
  • w jaki sposób uwzględnić poziom inflacji i stóp procentowych w prognozach i budżetach
  • czy służby finansowo - księgowe mogą wyjść naprzeciw stale rosnącym kosztom energii w firmach
  • jak planować inwestycje w czasach, gdy ciężko cokolwiek prognozować
  • jak wykorzystać cykl rotacji należności oraz cykl rotacji zobowiązań w celu optymalizacji procesów w firmie?

By poznać odpowiedzi na te pytania, zapraszamy do udziału w 8. edycji Forum Nowoczesnego Controllingu.

Proszę wybrać edycję szkolenia:

Poznań, 17.11.2022

webinar Katarzyna Muzyczyszyn

Jak wzmacniać zaangażowanie pracowników

Jak wzmacniać zaangażowanie pracowników

Każdy menedżer, który chce realizować wyniki sprzedażowe marzy o zaangażowanym zespole handlowym, który realizuje ambitne cele. Tyle, że taki zespół nie powstaje sam. Jest on wynikiem działań szefa, który ma plan jak taki zespoł zbudować i konsekwentnie go realizuje, korzystając z dostępnych narzędzi menedżerskich. Podczas szkolenia prelegentka - Katarzyna Muzyczyszyn - pokaże, jakie narzędzia i jak za ich pomocą wzmacniać zaangażowanie handlowców.

Proszę wybrać edycję szkolenia:

webinar, 12.10.2022

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.