Wydawnictwo Explanator oferuje dobrze zdefiniowane i zwarte formy szkoleniowe obejmujące swoją tematyką szeroko rozumiane zagadnienia finansowe i podatkowe. Wspomagamy praktykę zarządzania przedsiębiorstwem, przedstawiamy rozwiązania problemów zawodowych, tłumaczymy zawiłości prawa z różnych obszarów. Szczególną wagę przywiązujemy do kompetencji i praktycznych doświadczeń współpracujących z nami trenerów i wykładowców. Nasz zespół proponuje także szkolenia zamknięte – formy ściśle dopasowane do kultury organizacyjnej i potrzeb Państwa przedsiębiorstw. Aby stworzyć szkolenie idealnie dopasowane do profilu firmy współpracujemy ściśle ze zleceniodawcą – tak na etapie definiowania potrzeb, jak i oceny efektywności szkolenia. Poprzez nasze przywiązanie do praktycznego charakteru szkoleń dedykowanych wspomagamy realizację Państwa celów w zakresie rozwoju zawodowego kadr zarządzających i pracowników.
Nie trzeba być analitykiem finansowym, żeby umieć tworzyć plany i prognozy finansowe. Ten 4-częsciowy kurs jest przeznaczony dla menedżerów i dyrektorów sprzedaży, którzy chcą poznać metody szybkiego i sprawnego przygotowywania kalkulacji, prognoz i analiz handlowych. W sposób uporządkowany i metodyczny, na konkretnych przykładach przedstawimy najważniejsze elementy i pokażemy, jak efektywnie wykorzystywać Excela w procesie planowania i raportowania sprzedaży.
Kurs przygotowuje do samodzielnej pracy w podstawowych programach pakietu MS Office. Jego celem jest wzrost umiejętności wykorzystania pakietu Microsoft Office. 4-modułowy pakiet obejmuje zagadnienia związane z Wordem, Excelem, PowerPointem i Outlookiem.
Budżetowanie jest złożonym procesem, zmierzającym do określenia podstawowych kategorii biznesowych i finansowych, które składają się na docelowe wyniki zaprezentowane w postaci planu sprawozdań finansowych.
Ten 4-częściowy kurs pomoże Państwu w usystematyzowaniu wiedzy z zakresu nowoczesnego podejścia do budżetowania, prognozowania i raportowania odchyleń oraz dostarczy praktycznych rozwiązań z zakresu budżetowania do stosowania w codziennej pracy.
Podczas szkolenia on-line przyjrzymy się najczęstszym błędom, które popełniają handlowcy, prezentując ofertę i prowadząc negocjacje w języku angielskim. Weźmiemy pod lupę m.in. takie sytuacje, jak prezentowanie firmy i oferty podczas wcześniej umówionego spotkania, rozmowy telefoniczne, obsługa reklamacji i szerzej: obsługa posprzedażowa. Dzięki wskazówkom naszego eksperta przełamiesz opór przed posługiwaniem się biznesowym językiem angielskim, co ułatwi Ci prowadzenie skutecznych negocjacji z zagranicznymi kontrahentami, a tym samym – zrealizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych.
Celem szkolenia jest wskazanie roli controllingu marketingowego w firmie i jego wpływu na sprzedaż oraz wyniki firmy. Podczas e-kursu przedstawiona zostanie idea i narzędzia wykorzystywane w controllingu marketingowym.
Kapitał ludzki to jedno z priorytetowych ogniw w każdej organizacji, który stanowi kolosalną wartość dla jej rozwoju i nie może być postrzegany tylko jako źródło kosztów, ale jako fundament przedsiębiorstwa. Controlling personalny pozwala na wdrożenie narzędzi do planowania, mierzenia i analizy procesu zarządzania zasobami ludzkimi tak, aby zasoby te były wykorzystywane w jak najlepszy sposób. Zapraszamy do udziału w e-kursie, który wyposaży Państwa w niezbędną wiedzę oraz instrumenty, które pozwolą na podniesienie skuteczności działań w obszarze kierowania działem HR.
Po covidowej stagnacji, w roku 2023 przyszło nam przejść z trybu „przetrwać” na tryb „działać”. Walczymy o pozycję, ale przy tym cały czas mierzymy się ze skutkami galopującej inflacji i ogromnego ryzyka. Stąd dylematy decyzyjne, z którymi prędzej czy później będzie musiał się zmierzyć każdy zarządzający:
By poznać odpowiedzi na te oraz wiele innych pytań, zapraszamy do udziału w Forum Controlling-24
Dobrym handlowcem trzeba się urodzić. Dobrym, czyli takim, który sprzeda nawet piasek na pustyni. Jeśli nie w cenie regularnej, to przecież zawsze można dać jakiś rabat, w końcu klient nasz pan! Trzeba przede wszystkim pielęgnować relacje z nim, inaczej nie kupi. Zgadzasz się ze stwierdzeniami powyżej? A może uważasz je za niemające nic wspólnego z prawdą mity? Najwyższa pora powiedzieć „sprawdzam” i przyjrzeć im się bliżej, by znaleźć receptę na sprzedażowy sukces. Zrobimy to wspólnie 20 października w Warszawie podczas Forum Skutecznej Sprzedaży. Będziesz wtedy z nami? Zapraszamy serdecznie!
Dodaj do ulubionych - opcja jest dostępna tylko dla aktywnych prenumeratorów.
Pełna funkcjonalność serwisu z wyłączeniem możliwości pobierania wydań w formacie PDF.