W tym opracowaniu pokazujemy wynik próby ujęcia w Zrównoważonej Karcie Wyników (BSC), opracowanej dla małego przedsiębiorstwa, elementów marketingu mix. Zakładamy, że uzupełnienie Karty o elementy marketingu mix pozwoli zwiększyć jej użyteczność dla poprawy zarządzania małym przedsiębiorstwem usługowym.

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę
Ulubione Drukuj

Zobacz również

Zasada kontynuowania działalności gospodarczej

Czytaj więcej

Power of pricing – moc ceny

Czytaj więcej

Nowa ustawa o zatorach płatniczych – lepsza ochrona MŚP

Czytaj więcej

Numer bieżący

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama