Outsourcing call center generuje mniejsze koszty niż własne centrum telefoniczne, jednak nie pozwala w pełni kontrolować pracy sprzedawców. Kiedy warto skorzystać z outsourcingu usług sprzedaży telefonicznej? Jakie działania podjąć, kiedy współpraca z firmą outsourcingową nie daje zadowalających wyników, ale nie chcemy z niej ­rezygnować?

Studium przypadku: Firma X prowadzi sprzedaż produktów finansowych. Zatrudnia 10 doradców, którzy oprócz własnych kontaktów korzystają z leadów dostarczonych przez firmę outsourcingową umawiającą spotkania. Zdaniem firmy X, spotkań umówionych przez zewnętrzną firmę jest za mało – jeden konsultant przez tydzień umawia zwykle 10 spotkań ze średniozamożnymi klientami. Zastanawia się nad uruchomieniem własnego, na początek małego, działu skupiającego się na kontakcie telefonicznym z potencjalnymi klientami. Jak najlepiej się do tego zabrać? Czy wydzielić osoby z grupy doradców do pracy telefonicznej, czy zatrudnić nowych pracowników? Jak uniknąć problemów wynikających z tego, że ktoś inny umawia spotkania, a ktoś inny obsługuje – czyli jak zapewnić dobry przepływ informacji między tymi osobami?

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Zobacz również

Zasada kontynuowania działalności gospodarczej

CiRZ_10_43.jpg

Sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego zgodnie z ustawą o rachunkowości wiąże się z zastosowaniem wielu zasad. Jedną z nich jest zasada kontynuowania działalności (ang. going concern principle, going concern assumption). Jest to fundamentalna zasada, bardzo istotna, iż w zależności od ustalenia, czy jednostka będzie nadal kontynuować swoją działalność, czy też nie, stosuje się inne metody wyceny aktywów i pasywów.

Czytaj więcej

Power of pricing – moc ceny

CiRZ_10_18.jpg

Czy dla każdej grupy odbiorców należy definiować różną cenę? Co sprawia, że segmentowanie cenowe podnosi zysk? Jakie informacje są potrzebne do zaprojektowania odpowiedniej ceny dla danego kanału sprzedaży? Jakie są ryzyka segmentowania cenowego i jak możemy nim zarządzać?

Czytaj więcej

Zdyskontowane przepływy pieniężne z uwzględnieniem ryzyka

CiRZ_240_41.jpg

Istotnym elementem rozwoju każdego przedsiębiorstwa są inwestycje, pociągające za sobą zazwyczaj angażowanie znacznych środków finansowych w celu osiągnięcia przyszłych korzyści. Aby uniknąć zaskoczenia niepożądanym ich rezultatem, nie wystarczy jedynie skonstruować plan finansowy przedsięwzięcia, ale należy wziąć pod uwagę zmienne, które mogą mieć negatywny wpływ na jego wynik.

Czytaj więcej

Numer bieżący

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama