Outsourcing call center generuje mniejsze koszty niż własne centrum telefoniczne, jednak nie pozwala w pełni kontrolować pracy sprzedawców. Kiedy warto skorzystać z outsourcingu usług sprzedaży telefonicznej? Jakie działania podjąć, kiedy współpraca z firmą outsourcingową nie daje zadowalających wyników, ale nie chcemy z niej ­rezygnować?

Studium przypadku: Firma X prowadzi sprzedaż produktów finansowych. Zatrudnia 10 doradców, którzy oprócz własnych kontaktów korzystają z leadów dostarczonych przez firmę outsourcingową umawiającą spotkania. Zdaniem firmy X, spotkań umówionych przez zewnętrzną firmę jest za mało – jeden konsultant przez tydzień umawia zwykle 10 spotkań ze średniozamożnymi klientami. Zastanawia się nad uruchomieniem własnego, na początek małego, działu skupiającego się na kontakcie telefonicznym z potencjalnymi klientami. Jak najlepiej się do tego zabrać? Czy wydzielić osoby z grupy doradców do pracy telefonicznej, czy zatrudnić nowych pracowników? Jak uniknąć problemów wynikających z tego, że ktoś inny umawia spotkania, a ktoś inny obsługuje – czyli jak zapewnić dobry przepływ informacji między tymi osobami?

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Zobacz również

Planowanie HR – problem aktualny nie tylko w czasie kryzysu

CiRZ_5-6_16.jpg

Zintegrowane systemy IT, wspierające planowanie HR, stanowią platformę przepływu informacji pomiędzy działami biznesowymi, HR oraz finansami i controllingiem. Specjalizowane narzędzia budżetowania, prognozowania zatrudnienia i wynagrodzeń mogą znacząco usprawnić procesy budżetowania i prognozowania kosztów przedsiębiorstwa. Niewątpliwie, efektywność planowania to kompetencja organizacyjna, która nabrała węzłowego znaczenia w czasie kryzysu gospodarczego spowodowanego przez COVID-19. Niemniej jednak również w „normalnych”, stabilnych czasach systemy planowania HR mogą stanowić istotną wartość dodaną…

Czytaj więcej

Upadłość dłużnika a niezapłacona faktura: zatory płatnicze a podatki

CiRZ_5-6_12.jpg

W obliczu kryzysu gospodarczego, który będzie ewidentną konsekwencją epidemii COVID-19, należy liczyć się ze wzrostem liczby ogłaszanych upadłości firm, a co za tym idzie niezapłaconych faktur. Tymczasem brak otrzymania zapłaty za fakturę nie zwalnia jej wystawcy z obowiązku uwzględnienia jej w kalkulacjach podatku dochodowego, czy też rejestrze VAT.

Czytaj więcej

Proces planowania w firmie

CiRZ_04_45.jpg

Planowanie pełni kluczową rolę w przedsiębiorstwie. To jakość planowania warunkuje, jakie dana firma podejmie decyzje w przyszłości. Determinuje ono zatem pozycję firmy na rynku. Czym więc jest proces planowania, jakie rządzą nim zasady oraz jakie są jego podstawowe rodzaje?

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama