Analizę efektów z wdrożenia BSC w analizowanej firmie rozpoczęto od perspektywy rozwoju (wzrostu i uczenia się), ponieważ pierwsze działania dotyczyły pracowników. To ich należało zapoznać z koncepcją BSC po to, aby mogli aktywnie uczestniczyć w tworzeniu Karty. Odbyło się kilka spotkań, na których została dokładnie omówiona koncepcja, jej cele i efekty, które zamierzano osiągnąć. Następnie pracownikom wyznaczono pewne zadania, które miały pomóc wdrażającym BSC w opracowaniu strategii i celów.

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę
Ulubione Drukuj

Zobacz również

Zasada kontynuowania działalności gospodarczej

Czytaj więcej

Power of pricing – moc ceny

Czytaj więcej

Nowa ustawa o zatorach płatniczych – lepsza ochrona MŚP

Czytaj więcej

Numer bieżący

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama