Perspektywa procesów wewnętrznych w analizowanym przedsiębiorstwie to obszar, któremu należało poświęcić wiele uwagi i czasu. Dotychczasowy brak zainteresowania aktywną akwizycją klientów i ograniczanie się tylko do reklam sprawiły, iż kierownictwo hurtowni posiadało ograniczoną wiedzę o ich potrzebach.

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę
Ulubione Drukuj

Zobacz również

Zasada kontynuowania działalności gospodarczej

Czytaj więcej

Power of pricing – moc ceny

Czytaj więcej

Nowa ustawa o zatorach płatniczych – lepsza ochrona MŚP

Czytaj więcej

Numer bieżący

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama