Obecny rynek komercyjny rozrasta się bardzo intensywnie, zarówno jeśli chodzi o nowe deweloperskie powierzchnie biurowe na rynku pierwotnym, jak i powierzchnie na rynku wtórnym! Decydując się na własny biznes, musisz zaplanować, gdzie będziesz prowadzić działalność i jakie inwestycje będziesz musiał poczynić lub jakie masz możliwości finansowe w tym zakresie. Co zrobić: kupić nieruchomości czy wynająć? W tym artykule przedstawimy wszystkie zalety i wady obu opcji oraz wyliczymy, co jest korzystniejsze z rachunkowego punktu widzenia.

Zakup nieruchomości komercyjnej jako inwestycja

Zakup nieruchomości był, jest i zawsze będzie dobrą inwestycją, gdyż wynajem lokalu użytkowego niemieszkalnego to ciągle spory koszt dla najemcy.

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Zobacz również

Niezrealizowane zyski kapitałowe

Czytaj więcej

Analiza wartości contingency dla przedsięwzięcia inwestycyjnego

CiRZ_10_33.jpg

W wielu mniejszych miastach i gminach trwa dyskusja dotycząca budowy basenu, lub bardziej luksusowego aquaparku. Często argumentem o takiej konieczności jest informacja, że mieszkańcy korzystają z basenów w sąsiednich miejscowościach. Stąd w serii artykułów kontynuujących rozważania poświęcone NPV@Risk zostanie poddane analizie przedsięwzięcie inwestycyjne, jakim jest budowa basenu kąpielowego.

Czytaj więcej

Wycena maszyn i urządzeń - case study

CiRZ_230_8.jpg
Wycena maszyn i urządzeń – mimo że z pozoru jest łatwym zadaniem – może nastręczać licznych trudności. Szczególnie dotyczy to urządzeń wchodzących w skład tzw. megaukładów technicznych oraz nietypowych sprzętów wykonywanych na zamówienie, które stanowią przeważającą część w wielu zaawansowanych technologicznie firmach produkcyjnych. W niniejszym artykule przedstawiono dwie najczęściej wykorzystywane metody ich wyceny, a więc metodę odtworzeniową oraz dochodową.
Czytaj więcej

Numer bieżący

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama