Osoby uczące się Excela prędzej czy później natrafiają na funkcje WYSZUKAJ.PIONOWO i WYSZUKAJ.POZIOMO. To często wyzwanie, które przysparza trudności. Jeśli jednak uda się je opanować, okażą się przyjaznym narzędziem pracy.

To przyspieszające pracę funkcje służące do wyszukiwania rekordów z baz danych. Pomagają w porządkowaniu danych, jak również przenoszeniu ich z jednego do drugiego arkusza. Najlepiej, gdy przyjrzymy się tym funkcjom na konkretnych przykładach.

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Zobacz również

Analiza wyników sprzedaży na wykresie kombi

Czytaj więcej

Model do obliczania amortyzacji w Excelu

CiRZ_240_30.jpg

Amortyzacja środków trwałych jest jednym z kosztów, którego wielkość jesteśmy w stanie zaplanować. I choć w dzisiejszych czasach większość programów księgowych ma wbudowane narzędzie do planowania amortyzacji, może się zdarzyć, że będziemy zmuszeni wykorzystać w tym celu program Excel. Niniejszy artykuł ma za zadanie pokazać, jak takie narzędzie można zbudować.

Czytaj więcej

Wykres budżetu sterowany za pomocą przycisków opcji

CiRZ_240_18.jpg

W artykule zaprezentowano procedurę tworzenia wykresu budżetowego, którym można sterować za pomocą przycisków opcji (radio buttons).

Czytaj więcej

Numer bieżący

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama