Mamy przyjemność zaprosić Państwa na X Forum marketingu internetowego "Marketing sklepów internetowych - budowanie marki w mediach społecznościowych".

W programie wydarzenia między innymi:

  • Reklama sklepu internetowego poprzez docieranie do osób nie obserwujących marki w social media na różnych portalach.
  • Sprzedawaj słowami. Jak pisać opisy produktów i nie tylko.
  • Dlaczego właściciel sklepu internetowego powinien zainwestować w usługi copywritera?
  • Strategia rozwoju sklepów internetowych w Social Media
  • Jak w sposób niekonwencjonalny budować markę w Social Media
  • Cel uświęca środki, czyli o najważniejszych aspektach projektowania interfejsów sklepów internetowych
  • Dropshipping: sklep internetowy z wirtualnym magazynem
  • Sprzedaże w e-Commerce - trendy, sprawdzone inwestycje, quick wins oraz pionierskie zagrania. Jak dobrać kompetencje, narzędzia i technologię do rozwoju biznesu. Zwiększanie sprzedaży sklepu internetowego
  • Content marketing w e-commerce - alternatywa czy uzupełnienie względem tradycyjnych reklam
  • E-marketing sklepu internetowego przy ograniczonym budżecie
  • Obsługa klienta w sklepie internetowym: obowiązki prawne i najlepsze praktyki rynkowe

Szczegółowy PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie: http://www.cpi-sk.pl/imprezy/2015/msi/index.php

Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu: http://www.cpi-sk.pl/imprezy/2015/msi/formularz_pr10.php

Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.; tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;

email: pr@konferencja.com.pl

 

Zobacz również

Pakiet VAT e‑commerce w 2021 r.

Pakiet VAT e-commerce w 2021 r.

Od 1 lipca 2021 r. do ustawy o VAT wprowadzony zostanie tzw. pakiet e-commerce, tj. szereg rozwiązań unijnych dotyczących sprzedaży towarów za pośrednictwem różnego rodzaju platform sprzedaży. Nowelizacja dotyczy implementacji do polskiego ustawodawstwa rozwiązań unijnych w sprawie sprzedaży towarów na odległość i obejmuje istotne zmiany w zasadach rozliczeń podatkowych firm zajmujących się sprzedażą wysyłkową oraz pośredników obsługujących platformy handlowe.

Czytaj więcej

MF przygotowuje centralną bazę e‑faktur

E-faktury będą stanowić rodzaj faktur elektronicznych, wystawianych i otrzymywanych za pośrednictwem centralnej bazy e-faktur – Krajowego Systemu e-faktur. E-faktury wystawiane w ten sposób będą miały określoną strukturę. MF zapowiada ich dobrowolne wprowadzenie pod koniec 2021 r., a obowiązkowe od 2023 r.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama