PAM Center oraz firma 4TG zorganizowały seminarium pt. „Pozytywne przywództwo i sprawne zarządzanie w Excelu”. Spotkanie odbyło się 9 lutego 2010 r. na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

Pierwszą część seminarium poprowadził Bartosz J. Tkaczyk – wykładowca na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley, członek Amerykańskiego Stowarzyszenia Szkoleń i Rozwoju, Instytutu NeuroPrzywództwa (Australia), konsultant UNESCO oraz CEO w firmie consultingowej enERGizers. Tematem jego wystąpienia było „Pozytywne przywództwo – najnowszy trend w pozytywnej psychologii organizacyjnej: positive (to, co pozytywne), organizational (kontekst organizacyjny) oraz scholarship (rygor badawczo-teoretyczny).

Uczestnicy seminarium dowiedzieli się m.in.:

  •  na czym polega pozytywne przywództwo i dlaczego jest dziś tak ważne,
  •  jak energetyzować miejsce pracy,
  •  jak biznes może czerpać z nauk o mózgu,
  •  jak praktycznie aplikować POS w korporacji.

Drugą część spotkania organizatorzy poświęcili metodom sprawnego działania w Excelu. Wykład, ilustrowany przykładami, poprowadził Tomasz Głuszkowski – wykładowca Uniwersytetu Łódzkiego, ekspert od zastosowania arkusza kalkulacyjnego w zarządzaniu. W tej części seminarium były prezentowane m.in.:

  •  przykłady wykorzystania autorskiej metodyki 4TG budowy i użytkowania modeli w Excelu, pozwalającej sprawnie wykorzystać to narzędzie,
  •  budowa modelu do budżetowania i controllingu szkoleń (jako przykład wykorzystania metodyki), pokazującego, jak szybko i bezpiecznie automatyzować procesy zarządcze,
  •  metody redukcji czasochłonnych czynności przetwarzania danych (metody organizacji i projektowania struktur danych),
  •  sposoby budowania automatycznie działających, sparametryzowanych modeli w Excelu.

Zobacz również

MF przedstawiło projekt deregulacji ustawy o VAT

Przedsiębiorcy zyskają możliwość sprawdzenia statusu podatnika VAT do pięciu lat wstecz – zakłada projekt nowelizacji ustawy o VAT opublikowanej na stronie Rządowego Centrum Legislacji. Przygotowany przez resort finansów projekt zawiera łącznie kilkadziesiąt zmian, w tym m. in. wprowadzenie instytucji składu VAT, rozszerzenie odpowiedzialności solidarnej nabywcy, doprecyzowanie zasad rozliczania VAT w systemie kaucyjnym.

Czytaj więcej

Księgowi w stanie głębokiej niepewności przed KSeF. Najbardziej obawiają się trzech rzeczy. Wyniki najnowszego badania „Księgowi i przedsiębiorstwa wobec KSeF”

Jakiej gotowości na KSeF spodziewamy się na trzy miesiące przed godziną zero? Wyniki najnowszego badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie fillup k24 ściągają nas na ziemię. Prawie połowa księgowych (47,5%) nie potrafi jednoznacznie stwierdzić, czy jest przygotowana na nadchodzącą rewolucję, a niemal 1/3 mówi wprost, że nie jest. Co teraz budzi w branży największe obawy? Czy mimo wszystko są księgowi, którzy śpią spokojnie albo chociaż – spokojniej niż reszta?

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.