Zapraszamy do udziału w siódmej edycji Klubu Controllera. Spotkania w Klubie to nie tylko solidne pod względem merytorycznym wykłady prowadzone przez znane i cenione w środowisku autorytety, ale również dyskusja, podpatrywanie rozwiązań zastosowanych w innych przedsiębiorstwach oraz możliwość zadawania pytań ekspertom. Celem tych spotkań jest także integracja środowiska menedżerów finansowych, w tym przede wszystkim dyrektorów finansowych, głównych księgowych, controllerów i analityków finansowych.

Siódma edycja Klubu Controllera odbędzie się 10 października 2005 r. (godz. 11–15) w siedzibie Grupy Wydawniczej INFOR S.A. przy ul. Okopowej 58/72 (sala konferencyjna na III piętrze).

Tym razem wykład oraz dyskusję moderowaną poprowadzą – Adam Jabłoński i Marek Jabłoński właściciele P.W.-Konsulting OTTIMA plus S.J. z Dąbrowy Górniczej, doświadczeni doradcy biznesowi, autorzy kilkuset projektów doradczych w obszarze zarządzania zarówno dla wiodących przedsiębiorstw polskich, jak i zagranicznych koncernów.

Wdrożenie Strategicznej Karty Wyników – praktyczny model implementacji

to przewodni temat siódmej edycji Klubu Controllera.

W trakcie spotkania zostaną zaprezentowane kluczowe zagadnienia metodycznego, efektywnego wdrożenia Strategicznej Karty Wyników na podstawie zagadnień związku koncepcji zarządzania strategicznego z wyznacznikami poziomu taktyczno-operacyjnego działalności firmy. Przedstawione zostanie 21 kamieni milowych implementacji modelu Balanced Scorecard.

Program:

  •  Strategiczna Karta Wyników (przegląd koncepcji)
  •  Zarządzanie strategiczne a wdrożenie Strategicznej Karty Wyników
  •  Narzędziowy charakter projektu Strategicznej Karty Wyników (macierz oddziaływań, kluczowe czynniki sukcesu, definiowanie mierników strategicznych, monitorowanie strategii, wykorzystanie wyników Karty do zarządzania i pomiaru kapitału intelektualnego firmy, inne)
  •  21 kamieni milowych implementacji modelu Balanced Scorecard
  •  Wykorzystanie narzędzi informatycznych do wdrożenia i monitorowania strategii z wykorzystaniem Strategicznej Karty Wyników
  •  Integracja Karty z innymi systemami zarządzania
  •  Przyszłość Balanced Scorecard na polskim rynku
  •  Dyskusja i wymiana doświadczeń
  •  Podsumowanie i wnioski końcowe, zalecenia praktyczne
Opłata za udział w spotkaniu wynosi 200 zł i obejmuje: wykłady, konsultacje, wynajęcie sali konferencyjnej oraz serwis kawowy.
Serdecznie zapraszamy!

Zobacz również

Nowe obowiązki przedsiębiorców ‑ zapewnienie dostępu do niektórych produktów i usług

26 stycznia 2024 r. opublikowano projekt ustawy o zapewnianiu spełniania wymogów dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze. Nowa ustawa nałoży szereg nowych obowiązków na przedsiębiorców prowadzących sprzedaż i świadczących usługi dla osób fizycznych. Obowiązki dotyczą zapewnienia dostępu do produktów i usług przedsiębiorcy osobom ze szczególnymi potrzebami.

Czytaj więcej

MF prowadzi dialog w sprawie potencjalnych zmian w przepisach prawa bilansowego

MF prowadzi dialog w sprawie potencjalnych zmian w przepisach prawa bilansowego

Ministerstwo Finansów powróciło do dialogu z przedsiębiorcami, biegłymi rewidentami i księgowymi w sprawie inicjatyw i planowanych zmian w sferze szeroko rozumianego prawa bilansowego.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.