Forum Biznesowe SAS 2007

Tekst otwarty nr 5/2007

W dniu 22 marca 2007 r. w Warszawie odbyła się konferencja „Forum Biznesowe SAS 2007”. Wydarzenie to kontynuuje tradycję spotkań SAS Forum, które co roku gromadziły przedstawicieli największych firm i instytucji z różnych sektorów rynku. Wychodząc naprzeciw zróżnicowanym potrzebom poszczególnych działów biznesowych oraz działów IT, w tym roku firma SAS Institute Polska po raz pierwszy zorganizowała dwie oddzielne konferencje skierowane do różnych uczestników: Forum Biznesowe oraz Forum Technologiczne (zaplanowane na 8 maja).

22 marca 2007 r., Warszawa

Patronat medialny nad Forum objęły następujące czasopisma: CFO, Computerworld, Controlling i Rachunkowość Zarządcza, Energia & Przemysł, Gazeta Bankowa, MSI, Nowy Przemysł oraz Puls Biznesu. Wydarzenie to zgromadziło ponad 300 uczestników - przedstawicieli kadry zarządzającej oraz specjalistów z zakresu finansów, marketingu, zarządzania ryzykiem, zarządzania zasobami ludzkimi i strategów, reprezentujących firmy i instytucje z sektora bankowego, ubezpieczeniowego, telekomunikacyjnego, energetycznego i przemysłowego.

UWAGA

Corporate Performace Management - to temat przewodni tegorocznej konferencji. W ostatnich latach ta kompleksowa metodyka zarządzania przedsiębiorstwem zyskała sobie ogromną popularność i powoli staje się standardem uznawanym przez wiele firm.

Wystąpienia w części otwierającej konferencję poświęcone były podstawowym założeniom metody kompleksowego zarządzania efektywnością firmy. Prelegenci omówili warunki i zasady jej wdrażania w praktyce, skalę korzyści możliwych do osiągnięcia oraz zaprezentowali rozwiązania informatyczne wspierające metodykę CPM. W kolejnych wystąpieniach uczestnicy mogli się zapoznać z praktycznymi przykładami zastosowań metodyki CPM w poszczególnych obszarach zarządczych z wykorzystaniem zaawansowanych rozwiązań SAS. Wśród omawianych zagadnień znalazły się m.in.: Customer Performance Management, Strategic Performance Management, Financial Performance Management oraz Human Performance Management.

W drugiej części dnia odbyły się 4 równoległe sesje tematyczne skoncentrowane wokół bardziej szczegółowych obszarów zarządzania, gdzie prezentowane były rozwiązania dedykowane poszczególnym sektorom rynku. Przedstawiciele sektora bankowego i ubezpieczeniowego zostali zaproszeni do udziału w sesji poświęconej najbardziej istotnym kwestiom w obszarze Risk Intelligence, takim jak:

l spełnienie wymogów wynikających z regulacji Basel II i CRD,

l scoring behawioralny i aplikacyjny,

l zastosowanie rozwiązań SAS w aspekcie rozwoju oferty kredytowej i usprawnienia procesu kredytowego,

l rozwiązania z zakresu Customer Intelligence.

Równolegle odbyła się sesja dotyczącą efektywnego zarządzania relacjami z klientami w sektorze telekomunikacyjnym oraz sesja Credit Scoring.

Pomostem, który połączył tematykę Forum Biznesowego z zaplanowanym na 8 maja Forum Technologicznym, był blok poświęcony Business Intelligence dedykowany wszystkim branżom. Został on zaprezentowany od strony korzyści biznesowych, jakie zyskuje przedsiębiorstwo, korzystając z tego typu rozwiązań. Podczas majowej konferencji z kolei będą szeroko omówione aspekty technologiczne związane z wdrażaniem rozwiązań BI.

Udział w konferencji „Forum Biznesowe SAS 2007” był okazją do szerszego poznania możliwości nowoczesnych systemów i technologii wykorzystywanych do efektywnego zarządzania nowoczesnym przedsiębiorstwem. Uczestnicy mogli również zapoznać się z wersjami pokazowymi rozwiązań prezentowanych podczas konferencji na specjalnie przygotowanych stanowiskach demonstracyjnych.

Zobacz również

MF wydłużył niektóre terminy w podatku u źródła

MF wydał rozporządzenie, w którym wydłużył ważność oświadczeń pierwotnych w podatku u źródła. Podatnicy zyskali również więcej czasu na składanie oświadczeń następczych.

Czytaj więcej

Nowelizacja ustawy o prawach konsumenta – uchwalona

4 listopada 2022 r. Sejm uchwalił nowelizację ustawy o prawach konsumenta. Nowelizacja zmienia przepisy w zakresie ochrony praw konsumentów oraz wprowadza do ustawy o prawach konsumenta rozdziały dotyczące rękojmi i gwarancji konsumenckiej oraz umów o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej. Zmiany mają wejść w życie 1 stycznia 2023 r.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.