Controlling i Rachunkowość Zarządcza 4/2005 (kwiecień)

Controlling i Rachunkowość Zarządcza nr 4/2005 -

Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Artykuły

Tekst otwarty nr 4/2005

VI edycja konferencji "Budżetowanie działalności jednostek gospodarczych ‑ teoria i praktyka"

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 4/2005

Konferencja "Shared Services & BPO ‑ centra usług wspólnych w Polsce"

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 4/2005

XIII Kongres Controllerów "Radość z osiągnięć zamiast frustracji rzeczywistością"

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 4/2005

V edycja Klubu Controllera "Ośrodki zysku jako nowoczesna forma organizacji sprzedaży"

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 4/2005

Czy zarządy przedsiębiorstw potwierdzą, że pracownicy są dla nich najważniejsi?

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 4/2005

II edycja konferencji "Controlling w zarządzaniu ‑ narzędzia podnoszenia efektywności przedsiębiorstw"

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 4/2005

WSKAŹNIKI‑PROGNOZY

Czytaj więcej
nr 4/2005

Zarządzanie kosztami działań w przedsiębiorstwie budowlanym z wykorzystaniem systemu zarządzania jakością

Czytaj więcej
nr 4/2005

Ceny wewnętrzne jako narzędzie controllingu ‑ określanie ceny wewnętrznej

Czytaj więcej
nr 4/2005

Kiedy warto stosować Target Costing

Czytaj więcej
nr 4/2005

Target Costing i Kaizen Costing jako narzędzie ciągłego doskonalenia w obszarze kosztów

Czytaj więcej
nr 4/2005

System informacyjno‑ decyzyjny ‑ studium przypadku

Czytaj więcej
nr 4/2005

Venture capital a osobowość menedżera

Czytaj więcej
nr 4/2005

Budżetowanie a metoda, czyli kiedy z dołu, kiedy z góry

Czytaj więcej
nr 4/2005

Czy centra usług są szansą na wzrost efektywności przedsiębiorstwa

Czytaj więcej
nr 4/2005

Rachunek kosztów w układzie kalkulacyjnym jako metoda ustalania kosztu jednostkowego produkowanych wyrobów

Czytaj więcej
nr 4/2005

Budżetowanie kosztów i przychodów w dużym przedsiębiorstwie handlowym

Czytaj więcej
nr 4/2005

Six Sigma jako zaawansowana metoda pomiaru efektywności procesów

Czytaj więcej
nr 4/2005

Techniczny koszt wytworzenia detalu jako cena rozliczeń z kooperantem

Czytaj więcej
nr 4/2005

Zarządzanie danymi w Excelu

Czytaj więcej

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.