Książka w syntetyczny i zrozumiały sposób przedstawia pojęcia dotyczące zarządzania projektami, rachunkowości zarządczej i controllingu projektów.

Monika Łada, Alina Kozarkiewicz

Wydawnictwo C.H. Beck

Rok wydania: 2007

Napisana została z myślą o praktykach oraz studentach uczących się na rzeczywistych przykładach zmagających się z problematyką organizacji zorientowanych projektowo, poszukujących instrumentów planowania, analizy kosztów, sporządzania budżetów czy kontroli realizacji projektowania.

Publikacja ta stanowi przekrojowe, wartościowe i kompleksowe kompendium wiedzy o narzędziach strategicznego i operacyjnego zarządzania projektami, ich analizie z punktu widzenia różnych interesariuszy, mierzeniu osiągnięć z projektów oraz ich finansowej ocenie.

Zobacz również

Rachunek kosztów ciągłego doskonalenia. Wprowadzenie teoretyczne

CiRZ_5-6_64.jpg

Kaizen costing to nowoczesna metoda rachunkowości zarządczej, która dzięki rosnącej świadomości przedsiębiorców jest obecnie coraz częściej wykorzystywana w dążeniu do poprawy wyników finansowych przez firmy produkcyjne. Opiera się na systematycznym i nieprzerwanym doskonaleniu kosztów wszystkich procesów zachodzących w przedsiębiorstwie.

Czytaj więcej

Czy już warto wdrażać controlling w chmurze?

CiRZ_5-6_54.jpg

Czy rozwiązania chmurowe wspierające controlling dojrzały na tyle, że można je stawiać na jednym poziomie z rozwiązaniami on-premises? W jakich przypadkach warto brać je pod uwagę, a kiedy zdecydowanie kierunkować się na rozwiązania tradycyjne? Jak można wykorzystać podejście hybrydowe tak, aby czerpać korzyści oferowanych przez oba rodzaje rozwiązań? Na te oraz inne pytania postaramy się odpowiedzieć w poniższym artykule.

Czytaj więcej

Produktywność magazynu – przykład e‑commerce

CiRZ_04_14.jpg

Aby skutecznie konkurować na rynku i przede wszystkim dostarczać klientom produkty na czas, na miejsce i w odpowiedniej ilości, firmy muszą efektywnie zarządzać logistyką. Jest to bowiem, z punktu widzenia ostatecznego klienta – niezauważalny, ale dla firm – często kluczowy element, umożliwiający ich rozwój i skuteczną ekspansję na rynku.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama