XVI Forum Biznesowe SAS 2009

Tekst otwarty nr 5/2009

W dniu 18 marca 2009 r. w Warszawie odbyła się konferencja „Biznes w czasach niepewności”. Wydarzenie to kontynuuje tradycję spotkań SAS Forum, które co roku gromadzą przedstawicieli największych firm i instytucji z różnych sektorów rynku. Temat konferencji jest odpowiedzią na wydarzenia rynkowe ostatnich miesięcy, które zachwiały dotychczasowym ładem i zmusiły podmioty gospodarcze do pełnej mobilizacji i dostosowania strategii działania do nowych wyzwań.

Przyszłość firmy jest zależna od wielu czynników. Optymalizacja kosztów i zwiększenie przychodów to cele nadrzędne każdego przedsiębiorstwa. Niezbędna do przetrwania we współczesnych realiach gospodarczych staje się również umiejętność przewidywania zmian, które na pewno nadejdą, i które należy wykorzystać do zapewnienia firmie maksymalnych korzyści. Osiągnięcie tych celów nie jest możliwe bez wykorzystania zaawansowanych narzędzi Business Intelligence.

Udział w tej konferencji był okazją do szerszego poznania możliwości i zastosowań najnowszych osiągnięć analityki biznesowej. Uczestnicy mogli się przekonać, że wykorzystanie rozwiązań analitycznych do optymalizacji kluczowych procesów biznesowych staje się niezbędne w dzisiejszych realiach rynkowych, oraz że rozwiązania Business Intelligence powinny być wykorzystywane nie tylko do monitorowania bieżącej działalności biznesowej, ale również do kreowania strategii przedsiębiorstwa na przyszłość. Szczegółowe informacje na stronie www.sas.com/offices/europe/poland/.

Zobacz również

MF przedstawiło projekt deregulacji ustawy o VAT

Przedsiębiorcy zyskają możliwość sprawdzenia statusu podatnika VAT do pięciu lat wstecz – zakłada projekt nowelizacji ustawy o VAT opublikowanej na stronie Rządowego Centrum Legislacji. Przygotowany przez resort finansów projekt zawiera łącznie kilkadziesiąt zmian, w tym m. in. wprowadzenie instytucji składu VAT, rozszerzenie odpowiedzialności solidarnej nabywcy, doprecyzowanie zasad rozliczania VAT w systemie kaucyjnym.

Czytaj więcej

Księgowi w stanie głębokiej niepewności przed KSeF. Najbardziej obawiają się trzech rzeczy. Wyniki najnowszego badania „Księgowi i przedsiębiorstwa wobec KSeF”

Jakiej gotowości na KSeF spodziewamy się na trzy miesiące przed godziną zero? Wyniki najnowszego badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie fillup k24 ściągają nas na ziemię. Prawie połowa księgowych (47,5%) nie potrafi jednoznacznie stwierdzić, czy jest przygotowana na nadchodzącą rewolucję, a niemal 1/3 mówi wprost, że nie jest. Co teraz budzi w branży największe obawy? Czy mimo wszystko są księgowi, którzy śpią spokojnie albo chociaż – spokojniej niż reszta?

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.