W dniach 26–27 września 2019 r. w Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym Falenty koło Warszawy odbył się coroczny Zjazd Użytkowników Systemu EURECA. Było to już trzynaste spotkanie controllerów i dyrektorów finansowych, którzy wykorzystują system controllingowy EURECA do planowania, budżetowania, prognozowania, kalkulacji i oceny rentowności oraz do analizy i wizualizacji informacji zarządczych. Redakcja Controllingu i Rachunkowości Zarządczej miała przyjemność objąć patronat medialny nad wydarzeniem, fundując nagrody dla uczestników.

Na wstępie Małgorzata Lech i Paweł Musiał, członkowie zarządu Controlling Systems, podsumowali ostatni rok z życia firmy i opowiedzieli o rozwoju systemu EURECA o nowe funkcje.

Kolejne wykłady ekspertów controllingu dotyczyły inspiracji dla controllingu – prezentacja Pawła Musiała – i zarządzania potencjałem przedsiębiorstwa, o którym opowiadał Roman Kotapski z Katedry Rachunku Kosztów, Rachunkowości Zarządczej i Controllingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Nie zabrakło oczywiście prelekcji specjalistów systemu EURECA, którzy pokazali jego najnowsze funkcje dotyczące takich obszarów, jak wizualizacja danych czy zarządzanie projektami i budżetami oraz podzielili się dobrymi praktykami w pracy z narzędziem.

Jak co roku bardzo wysoko ocenionym przez uczestników punktem spotkania były prezentacje użytkowników EUREKI, którzy pokazali, jak ten system usprawnia w ich firmach procesy controllingowe i jakie korzyści osiągają zarówno jego użytkownicy, jak i organizacje, w których pracują. Swoimi przykładami podzielili się specjaliści z firm GOLPASZ SA i ALAB Laboratoria.

Bardzo inspirujący był ostatni wykład eksperta, Magdaleny Petryniak ze Story Seekers Polska, pt.: „Liczby informują – emocje sprzedają” – czyli o sile storytellingu i empatycznego słuchania w podejmowaniu decyzji.

Prezentacje i wykłady zostały uzupełnione o dwa równoległe bloki „Round Table”, które dotyczyły odpowiednio planowania i budżetowania w HR oraz wsparcia menedżerów sprzedaży przez analityków i controllerów.

Partnerem zjazdu było wydawnictwo Explanator, wydawca specjalistycznych magazynów w zakresie finansów i controllingu, które ufundowało roczny dostęp do zasobów Internetowego Serwisu Controllingu www.controlling-24.pl oraz bezpłatny udział w V Forum Nowoczesnego Controllingu. Drugi partner – ICV Polska – zapewnił z kolei bezpłatny udział w XIV Kongresie Controlling Intelligence Adventure.

Zobacz również

Tekst otwarty Tylko on-line nr 5-6/2020

KPMG (e)Forum | Biznes w czasach pandemii #3 Cyfrowoprzygotowani – digitally ready (2 czerwca 2020)

Eksperci KPMG już po raz trzeci spotkają się w wirtualnej przestrzeni z przedsiębiorcami w ramach cyklu „KPMG (e)Forum | Biznes w czasach pandemii”. 2 czerwca odbędzie się kolejna, bezpłatna konferencja online, której agenda w całości zostanie poświęcona wyzwaniom w transformacji cyfrowej.

Czytaj więcej
Tekst otwarty Tylko on-line nr 5-6/2020

Firmy w obliczu prawnych, księgowych i podatkowych wyzwań związanych z pandemią COVID‑19

21 maja 2020 r. odbyła się pierwsza konferencja online z cyklu „KPMG (e)Forum | Biznes w czasach pandemii”. Przedstawiciele kadry zarządzającej, w tym przede wszystkim dyrektorzy finansowi, główni księgowi i osoby odpowiedzialne za obszary prawne, podatkowe i finansowe z firm działających w różnych sektorach gospodarki wysłuchali prelekcji ekspertów KPMG poświęconych istotnym wyzwaniom biznesowym w obliczu pandemii COVID-19.

Czytaj więcej
Tekst otwarty Tylko on-line nr 4/2020

KPMG (e)Forum | Biznes w czasach pandemii. Cykl bezpłatnych konferencji online

KPMG_poziom.jpg

„KPMG (e)Forum | Biznes w czasach pandemii” to konferencje online obejmujące najbardziej aktualne tematy, z którymi mierzą się przedsiębiorcy w obecnej rzeczywistości biznesowej oraz stanowią odpowiedź na ich bieżące potrzeby i wyzwania.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama