W kwietniu i w maju ABC Akademia zorganizuje cykl specjalistycznych, bezpłatnych konferencji controllingowych. Ich temat przewodni to: „Jak prawidłowo kalkulować i rozliczać koszty na produkty i klientów przedsiębiorstwa – wpływ kalkulacji na trafność podejmowanych decyzji?”.

Już ponad 1600 osób wzięło udział w konferencjach ABC Akademia dotyczących zarządzania kosztami i rentownością przedsiębiorstw. Ich adresaci to przede wszystkim prezesi i właściciele przedsiębiorstw, członkowie zarządów i menedżerowie najwyższego szczebla kierowniczego, członkowie rad nadzorczych, dyrektorzy finansowi, controllerzy, pracownicy działów controllingu i analiz, główni księgowi.

Wzorem poprzednich edycji konferencji tegoroczny cykl również poprowadzi Tomasz M. Zieliński – ekspert w zakresie wdrożeń rozwiązań controllingowych oraz procesowego rachunku kosztów (ABC/M) w przedsiębiorstwach z wielu branż.

Terminy:

16 kwietnia 2012 r., Poznań,

22 maja 2012 r., Katowice,

28 maja 2012 r., Warszawa.

Na konferencji dowiemy się m.in.:

  •  Jak dobrać rachunek kosztów dostosowany do potrzeb mojej firmy?
  •  Jak prawidłowo mierzyć koszty produktów i usług?
  •  Czy możliwe jest kalkulowanie kosztu obsługi klientów i jaka metoda w przypadku mojej firmy będzie najlepsza?

Sytuacja każdej firmy jest unikatowa pod względem struktury kosztów, profilu działalności, stopnia informatyzacji oraz potencjału pracowników działów controllingu i finansów. Podczas konferencji omówione zostaną aktualnie stosowane na świecie koncepcje rachunku kosztów oraz doświadczenia polskich przedsiębiorstw.

Więcej informacji na stronie: www.abcakademia.com.pl.

 

Zobacz również

MF przedstawiło projekt deregulacji ustawy o VAT

Przedsiębiorcy zyskają możliwość sprawdzenia statusu podatnika VAT do pięciu lat wstecz – zakłada projekt nowelizacji ustawy o VAT opublikowanej na stronie Rządowego Centrum Legislacji. Przygotowany przez resort finansów projekt zawiera łącznie kilkadziesiąt zmian, w tym m. in. wprowadzenie instytucji składu VAT, rozszerzenie odpowiedzialności solidarnej nabywcy, doprecyzowanie zasad rozliczania VAT w systemie kaucyjnym.

Czytaj więcej

Księgowi w stanie głębokiej niepewności przed KSeF. Najbardziej obawiają się trzech rzeczy. Wyniki najnowszego badania „Księgowi i przedsiębiorstwa wobec KSeF”

Jakiej gotowości na KSeF spodziewamy się na trzy miesiące przed godziną zero? Wyniki najnowszego badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie fillup k24 ściągają nas na ziemię. Prawie połowa księgowych (47,5%) nie potrafi jednoznacznie stwierdzić, czy jest przygotowana na nadchodzącą rewolucję, a niemal 1/3 mówi wprost, że nie jest. Co teraz budzi w branży największe obawy? Czy mimo wszystko są księgowi, którzy śpią spokojnie albo chociaż – spokojniej niż reszta?

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.