W dniach 26–27 września 2019 r. w Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym Falenty koło Warszawy odbył się coroczny Zjazd Użytkowników Systemu EURECA. Było to już trzynaste spotkanie controllerów i dyrektorów finansowych, którzy wykorzystują system controllingowy EURECA do planowania, budżetowania, prognozowania, kalkulacji i oceny rentowności oraz do analizy i wizualizacji informacji zarządczych. Redakcja Controllingu i Rachunkowości Zarządczej miała przyjemność objąć patronat medialny nad wydarzeniem, fundując nagrody dla uczestników.

Na wstępie Małgorzata Lech i Paweł Musiał, członkowie zarządu Controlling Systems, podsumowali ostatni rok z życia firmy i opowiedzieli o rozwoju systemu EURECA o nowe funkcje.

Kolejne wykłady ekspertów controllingu dotyczyły inspiracji dla controllingu – prezentacja Pawła Musiała – i zarządzania potencjałem przedsiębiorstwa, o którym opowiadał Roman Kotapski z Katedry Rachunku Kosztów, Rachunkowości Zarządczej i Controllingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Nie zabrakło oczywiście prelekcji specjalistów systemu EURECA, którzy pokazali jego najnowsze funkcje dotyczące takich obszarów, jak wizualizacja danych czy zarządzanie projektami i budżetami oraz podzielili się dobrymi praktykami w pracy z narzędziem.

Jak co roku bardzo wysoko ocenionym przez uczestników punktem spotkania były prezentacje użytkowników EUREKI, którzy pokazali, jak ten system usprawnia w ich firmach procesy controllingowe i jakie korzyści osiągają zarówno jego użytkownicy, jak i organizacje, w których pracują. Swoimi przykładami podzielili się specjaliści z firm GOLPASZ SA i ALAB Laboratoria.

Bardzo inspirujący był ostatni wykład eksperta, Magdaleny Petryniak ze Story Seekers Polska, pt.: „Liczby informują – emocje sprzedają” – czyli o sile storytellingu i empatycznego słuchania w podejmowaniu decyzji.

Prezentacje i wykłady zostały uzupełnione o dwa równoległe bloki „Round Table”, które dotyczyły odpowiednio planowania i budżetowania w HR oraz wsparcia menedżerów sprzedaży przez analityków i controllerów.

Partnerem zjazdu było wydawnictwo Explanator, wydawca specjalistycznych magazynów w zakresie finansów i controllingu, które ufundowało roczny dostęp do zasobów Internetowego Serwisu Controllingu www.controlling-24.pl oraz bezpłatny udział w V Forum Nowoczesnego Controllingu. Drugi partner – ICV Polska – zapewnił z kolei bezpłatny udział w XIV Kongresie Controlling Intelligence Adventure.

Możesz zobaczyć ten artykuł, jak i wiele innych w naszym portalu Controlling 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

e‑US z ułatwieniami dla spółek, fundacji i stowarzyszeń

Krajowa Administracja Skarbowa wprowadziła nowe funkcjonalności konta organizacji w e-Urzędzie Skarbowym (e-US). Organizacje nie muszą już upoważniać pełnomocników do składania deklaracji drogą elektroniczną (UPL-1), by rozliczać się elektronicznie.

Czytaj więcej

Sprzedaż przez platformy sprzedażowe z dodatkowym obowiązkiem raportowania

Sprzedaż przez platformy sprzedażowe z dodatkowym obowiązkiem raportowania

1 lipca 2024 r. mają wejść w życie przepisy zobowiązujące operatorów platform cyfrowych do gromadzenia i przekazywania administracji podatkowej informacji o sprzedawcach, którzy dokonali transakcji za pośrednictwem tych platform. Rząd przyjął projekt ustawy wprowadzającej te obowiązki.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.