W dniach 24–25 października 2013 r. w Konstancinie-Jeziornie koło Warszawy odbędzie się kolejne spotkanie warszawskiego Koła Praktyków Controllingu. Jak pokazują dotychczasowe doświadczenia, spotkania Międzynarodowego Stowarzyszenia Controllerów (Internationaler Controller Verein, ICV) to niepowtarzalna okazja do nawiązania wyjątkowych kontaktów i znalezienia wielu odpowiedzi na codzienne i niecodzienne pytania oraz biznesowe dylematy controllerów.

XIV Spotkanie Koła Praktyków Controllingu w Warszawie

Brak informacji nie jest już jedyną przeszkodą w podejmowaniu trafnych decyzji. W obecnych czasach równie istotne znaczenie ma odpowiednie filtrowanie napływającej dużej ilości danych. Zarządy, top managerowie potrzebują właściwie skonstruowanych raportów i informacji. Narzędziem, które ułatwia proces raportowania, są raporty typu „one-page” informującego kluczowych wskaźnikach.

Dyskusja i ćwiczenia praktyczne dotyczące tych zagadnień będą udziałem praktyków controllingu podczas najbliższego spotkania warszawskiego Koła Praktyków Controllingu. Wiedza i umiejętności nabyte na spotkaniu pozwolą na konstruowanie raportów przejrzystych, kompletnych i użytecznych.

W programie spotkania m.in.:

  • Ideas for good reporting, czyli nowe podejście do użytecznego raportowania. Customer’s data requirements, czyli jak spełniać potrzeby informacyjne menedżerów w sposób im odpowiadający. Graphics or numbers? czyli o sposobach prezentowania informacji i granicach ludzkiej percepcji.

Gość prowadzący:

  • dr Herwig Friedag – ekspert z zakresu zarządzania strategicznego i Balanced Scorecard, współtwórca koncepcji My Balanded Scorecard.

Formuła spotkań regionalnych Kół Praktyków Controllingu (11 w całej Polsce) zakłada, że każde spotkanie ma budować warsztat zawodowy i podnosić kompetencje controllera.

Pytania i zgłoszenia: karol.sikora@icv.pl.

Więcej informacji na temat Kół Praktyków także na stronie www.icv.pl.

Zobacz również

e‑US z ułatwieniami dla spółek, fundacji i stowarzyszeń

Krajowa Administracja Skarbowa wprowadziła nowe funkcjonalności konta organizacji w e-Urzędzie Skarbowym (e-US). Organizacje nie muszą już upoważniać pełnomocników do składania deklaracji drogą elektroniczną (UPL-1), by rozliczać się elektronicznie.

Czytaj więcej

Sprzedaż przez platformy sprzedażowe z dodatkowym obowiązkiem raportowania

Sprzedaż przez platformy sprzedażowe z dodatkowym obowiązkiem raportowania

1 lipca 2024 r. mają wejść w życie przepisy zobowiązujące operatorów platform cyfrowych do gromadzenia i przekazywania administracji podatkowej informacji o sprzedawcach, którzy dokonali transakcji za pośrednictwem tych platform. Rząd przyjął projekt ustawy wprowadzającej te obowiązki.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.