Model pryzmatu wyników – praktyczne przykłady

CiRZ_228_45.jpg
Model pryzmatu wyników (ang. performance prism) stanowi metodę zarządzania różnymi instytucjami, wykorzystującą tzw. mapy sukcesu. Odzwierciedlają one ofensywną strategię podmiotu realizowaną przy wykorzystaniu określonych inicjatyw (przedsięwzięć) i działań. Idea tej techniki zostanie zaprezentowana na przykładzie dwóch podmiotów: organizacji non-profit „London Youth” oraz przedsiębiorstwa kurierskiego DHL UK.
Instytucja „London Youth” jest organizacją charytatywną non-profit, funkcjonującą w środowisku młodzieży londyńskiej, której misja polega na rozwijaniu ich fizycznych, umysłowych i duchowych zdolności. Celem organizacji (a zarazem środkiem służącym realizacji misji) jest zapewnienie, wspieranie i doskonalenie zakresu i jakości działań o charakterze społecznym (socjalnym) i edukacyjnym. Strategia organizacji obejmuje następujące elementy:

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę
Drukuj

Zobacz również

Archiwum

Polecamy