Magazyn Controlling i Rachunkowość Zarządcza objął patronatem medialnym konkurs Lider Księgowości 2016. Jesteśmy również sponsorem nagród dla laureatów, a są to: roczna elektroniczna prenumerata tytułu oraz możliwość publikacji materiału na jego łamach o tematyce księgowej.

2 listopada 2015 r. wystartował ogólnopolski konkurs LIDER KSIĘGOWOŚCI 2016. Wydawnictwo Wolters Kluwer już po raz piąty zaprasza wszystkie osoby fizyczne, które zawodowo są związane z dziedziną rachunkowości i podatków, księgowych, księgowych małych i dużych firm oraz biur rachunkowych do walki o prestiżowy tytuł LIDERA KSIĘGOWOŚCI 2016. Konkurs daje możliwość nie tylko sprawdzenia swojej wiedzy, ale także rozwoju umiejętności oraz wyróżnienia swojej osoby i działalności na tle konkurencji.

Zarejestrować swój udział w konkursie można do 31 stycznia 2016 r. W tym celu należy rozwiązać liczący 50 pytań test sprawdzający wiedzę teoretyczną z zakresu rachunkowości, podatków oraz prawa pracy. Do drugiego etapu zostanie zakwalifikowanych 100 uczestników, którzy zdobędą największą liczbę punktów. W czasie jego trwania uczestnicy będą musieli rozwiązać zadanie sytuacyjne. Wyłącznie 10 najlepszych graczy może dotrzeć do ostatniego – trzeciego etapu. Finaliści konkursu spotkają się na indywidualnych rozmowach z jury konkursu, które wyłoni zwycięzcę. Rozmowy z jury odbędą się przed uroczystą Galą Finałową w kwietniu 2016 r.

Na laureatów czekają również inne atrakcyjne nagrody! Do wygrania są m.in.: Studia MBA Finanse o wartości 30 000 zł, iPady, vouchery do SPA, walizki podróżne Wittchena, ekspres do kawy Tchibo, nawigacja samochodowa oraz ufundowane przez wydawnictwo Wolters Kluwer: roczne dostępy do produktów elektronicznych, prenumerata Przeglądu Podatkowego i zestawy książek podatkowo-rachunkowych. Wszystkie szczegóły organizacyjne oraz formularz zgłoszeniowy są dostępne na stronie www.liderksiegowosci.pl/

Zapraszamy do udziału!

Możesz zobaczyć ten artykuł, jak i wiele innych w naszym portalu Controlling 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Nowe obowiązki przedsiębiorców ‑ zapewnienie dostępu do niektórych produktów i usług

26 stycznia 2024 r. opublikowano projekt ustawy o zapewnianiu spełniania wymogów dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze. Nowa ustawa nałoży szereg nowych obowiązków na przedsiębiorców prowadzących sprzedaż i świadczących usługi dla osób fizycznych. Obowiązki dotyczą zapewnienia dostępu do produktów i usług przedsiębiorcy osobom ze szczególnymi potrzebami.

Czytaj więcej

MF prowadzi dialog w sprawie potencjalnych zmian w przepisach prawa bilansowego

MF prowadzi dialog w sprawie potencjalnych zmian w przepisach prawa bilansowego

Ministerstwo Finansów powróciło do dialogu z przedsiębiorcami, biegłymi rewidentami i księgowymi w sprawie inicjatyw i planowanych zmian w sferze szeroko rozumianego prawa bilansowego.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.