Zrób to dobrze! Budżet marketingowy w jednostce

CiRZ_200_20.jpg

Zwyczajowo osoby odpowiedzialne za marketing i księgowość spierają się w kwestii budżetu. Tym pierwszym zarzuca się nierozumienie sytuacji finansowej firmy, tym drugim – nierozumienie sytuacji rynkowej. Wyjściem z impasu jest obopólna nauka. Jeśli więc czytasz ten artykuł, jesteś na dobrej drodze!

Budżet marketingu jest nie tylko niezbędnym elementem planu marketingowego, miejscem planowania kosztów marketingowych, ale przede wszystkim przestrzenią, w której konfrontuje się planowane koszty i efekty. To również baza wyjściowa do analizy i kontroli efektywności prowadzonych działań.

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę
Drukuj

Zobacz również

Archiwum

Polecamy